Algemene Voorwaarden

Opgave voor een activiteit is alleen geldig wanneer men een bevestiging van de personeelsvereniging krijgt. Alleen een bevestiging van de betaling is niet voldoende. Ontvangt men geen bevestiging dan contact opnemen via email of contactformulier.

Na uiterlijke inschrijfdatum is opgave voor een activiteit bindend en kan niet afgezegd worden. Is annulering toch noodzakelijk dan kan men dit uitsluitend per contact formulier of per e-mail doorgeven aan het bestuur van de personeelsvereniging met opgave van geldige reden. Op de dag van de activiteit kan men zich telefonisch afmelden bij één van de bestuursleden. 

Bij afmelding na uiterlijke inschrijfdatum, zonder geldige reden (dit bepaald het bestuur), moet het volledige bedrag van de activiteit betaald worden. Dit is je eigen bijdrage + de bijdrage die de personeelsvereniging betaald voor de activiteit.

Terugbetaling van de betaalde bijdrage in geval van annulering door de deelnemer is uitsluitend mogelijk in de volgende gevallen:

  1. Er bestaat een wachtlijst voor deze activiteit en een persoon op deze lijst wil de geannuleerde plaats innemen en de bijdrage betalen.
  2. Er bestaat geen wachtlijst maar de annuleerde deelnemer vindt een ander lid bereid deel te nemen en de bijdrage te betalen.

Deelname aan onze activiteiten is altijd op eigen risico.

De personeelsvereniging adviseert deelnemers om een annulering /reisverzekering af te sluiten.
In onvoorziene situaties raadplegen wij ons reglement.

Deze website maakt gebruikt van cookies voor het verbeteren van de gebruikerservaring

Cookies toestaanMeer informatie over de cookiewetgeving