Algemene Voorwaarden
Opgave voor een activiteit is alleen geldig wanneer men een bevestiging van de personeelsvereniging krijgt via een e-mailbericht. Ontvangt men geen bevestiging dan contact opnemen via zevensprong@vivantes.nl.
Na uiterlijke inschrijfdatum is opgave voor een activiteit bindend en kan niet afgezegd worden. Is annulering toch noodzakelijk dan kan men dit uitsluitend per e-mail doorgeven aan het bestuur van de personeelsvereniging, met opgave van geldige reden.
Bij afmelding na uiterlijke inschrijfdatum, zonder geldige reden (dit bepaald het bestuur), moet het volledige bedrag van de activiteit betaald worden. Dit is je eigen bijdrage + de bijdrage die de personeelsvereniging betaald voor de activiteit.
In geval van annulering door de deelnemer, kan terugbetaling geregeld worden in onderstaande gevallen:
- Er bestaat een wachtlijst voor deze activiteit en een persoon op deze lijst wil de vrijgekomen plaats innemen en de bijdrage betalen.
- Er bestaat geen wachtlijst maar de deelnemer die annuleert vindt een ander lid bereid deel te nemen en de bijdrage te betalen.
Deelname aan onze activiteiten is altijd op eigen risico.
De personeelsvereniging adviseert deelnemers om een annulering/reisverzekering af te sluiten.
In onvoorziene situaties raadplegen wij ons reglement.